Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

 

 

§1

Postanowienia ogólne

 

1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].

2. Właścicielem Sklepu jest: Rasheed Smoleń, zamieszkały w Pasku (woj. Śląskie) przy ulicy Paderewskiego 67. Numer NIP: 6381748387, nr kontaktowy: +48794283457, e-mail: sklep@retro-bibelot.pl

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

5. Jestem płatnikiem VAT w formule marży. Na życzenie wystawiam fakturę w trybie VAT marża. Wysyłka faktury następuje drogą elektroniczną. Na życzenie może być dołączona do paczki.

6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2

Zamówienia

 

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,

b) emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,

c) telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.

 

§3

Płatności

 

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

§4

Wysyłka towaru

 

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem Poczty Polskiej lub udostępnia do odbioru przez klienta w umówionym miejscu.

2. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

3. Koszty dostawy omówione są szczegółowe na stronie: koszty dostawy.

 

§5

Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien skontaktować się z administratorem sklepu telefonicznie lub drogą elektroniczną.

2. Wysyłka towaru nie może być wysłana bez wcześniejszego uzgodnienia tego ze sprzedającym.

3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

5. Przypominam, że przedmiotem sprzedaży na sklepie są jedynie rzeczy używane, często wiekowe. Należy wiec domniemywać, że ich stan może zawierać pewne charakterystyczne wady. Jednak stan oferowanych przedmiotów staram się jak najdokładniej opisywać i jest on widoczny w szczegółach produktu. 

 

§6

Prawo odstąpienia od umowy

 

1. Prawo do odstąpienia umowy dotyczy jedynie konsumentów.

2. Prawo do zwrotów wynika z polskiego ustawodawstwa, które respektujemy. Więcej informacji na stronie UOKIK: http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/

3. Koszty zwrotu zakupionego przedmiotu ponosi konsument.

4. W przypadku zwrotu towaru proszę o informację, co jest przedmiotem zwrotu - tzn nazwa przedmiotu, jego kod produktu.

§7 

Ochrona prywatności

 

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

 

§8

Własność intelektualna

 

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez mojej zgody.

 

§ 9

Rezerwacje, odkładanie przedmiotów

Celem oszczędności na kosztach wysyłki umożliwiam rezerwacje/odkładanie przedmiotów. Proszę jednak o przestrzeganie zasad takiej usługi.

 

Rezerwacje dotyczą wysyłki przedmiotów oraz ich odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym lub w innym, wcześniej umówionym miejscu.

 

Odbiór w sklepie:

Przed wizytą w naszym sklepie zachęcam do dokonania rezerwacji wypatrzonych przedmiotów na naszej stronie internetowej, tak aby nie okazało się, że przed Państwa wizytą ktoś wcześniej dokona jej zakupu.

W przypadku, gdy planują Państwo odbiór w sklepie w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia, to preferowana jest płatność gotówką przy odbiorze.

Gdy planują Państwo przyjechać po rzeczy w późniejszym terminie proszę o opłacenie przedmiotu przelewem.

Proszę o wpisanie w "uwagach do zamówienia" terminu planowanego odbioru zakupionych rzeczy.

 

Wysyłka odłożonych zamówień i odsunięcie terminu płatności:

W przypadku płatności przelewem możliwie jest odkładanie przedmiotów do uzyskania kwoty darmowej wysyłki, która w sklepie Retro-bibelot wynosi 250 zł. Proszę o bieżące opłacanie zamówionych przedmiotów, bez kosztów wysyłki. Informację o chęci odłożenia przedmiotu proszę przesłać w ciągu tygodnia od złożenia zamówienia, zgodnie z regulaminem sklepu.

Zdaję sobie sprawę, że przedmioty przeze mnie oferowane nie są artykułami pierwszej potrzeby. Rozumiem, że są sytuacje, w których potrzebna jest chwila na odłożenie kieszonkowego na zakup ładnej rzeczy. Chętnie wydłużę nieco okres płatności, ale proszę wcześniej o kontakt i uzgodnienie okresu rezerwacji. Będę oczekiwał od Państwa terminu opłacenia przedmiotu, lub wysyłki w przypadku płatności za pobraniem.

Niektórzy z Państwa są bardzo mobilni i nie zawsze mają możliwość odbioru paczki. Proszę wtedy o kontakt w sprawie terminu wysyłki, tak aby paczka mogła być przez kogoś odebrana. Zwroty paczki powodują zwiększenie się kosztów wysyłki oraz zwiększają ryzyko uszkodzenia przedmiotu w transporcie.

 


Pewnie wiele z Państwa już się miało okazję przekonać, że łatwo idę na kompromis. Proszę jednak o to, żeby Państwa prośby były czytelnie sygnalizowane.

§ 10

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

 

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Zastrzegam sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.

Artykuły
Nowości w sklepie Retro-Bibelot 2018 XI 12

W tym tygodniu na stronie pojawiły się duże przedmioty (lampy, lustro), torebki, młynki do kawy i szereg innych przedmiotów. Zaktualizowaliśmy również ofertę bożonarodzeniową.

Wszyscy jednak czekali na wyłonienie zwycięzcy jesiennego konkursu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl